9 Şubat 2012 Perşembe

NAZO SALATA


Geçen pazar dayımlarda kahvaltıdaydık. Ama yoğunluktan ancak bugün yazabiliyorum :) Yengem bize bol çeşitli harika bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı ama açlıktan onu resimlemeyi unutmuşum :)

Yengem de sıklıkla yediğimiz bu salataya 'nazo salata' adını veriyorum :)



Malzemeler:
1/4 orta boy karnıbahar   (minik minik parçalara ayrılacak)
1/4 orta boy brokoli   (minik minik parçalara ayrılacak)
2 orta boy havuç (halka halka doğranacak)
1 çay bardağı süt mısırı
1 büyük boy nar (tanelenmiş)
1 kase iri kıyılmış ceviz

Sosu için:
Zeytinyağı
Nar ekşisi
Tuz

Yapılışı : Tüm malzemeleri karıştırıp sosunu döküyoruz. Tüm malzemeler çiğ olarak kullanılacak. Doğrama şekillerini yukarı da belirttim. Bu salatayı denemenizi tavsiye ediyorum. Farklı ve sağlıklı :)


Salatadan başka bir sürü şey vardı ama ancak tahinli çörekle kuymağı görüntülemeyi akıl etmişim :)
Kuymağın tarifini de başka bir yazımda vereceğim.





Herkese hayırlı cumalar.



2 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

canımcım bu nasıl resimler öldüm gece gece :)

Gözde T S dedi ki...

Ayy tatlım bende çok açım aslında :) Şu tahinli çörek pek hoş görünüyor :)